torstai 31. tammikuuta 2013

More colours to winter

Värigeelit ovat vieneet minut mennessään! Aikaisemmin ostin edullisempia värigeelejä, mutta harmittavasti ne alkoivat kiehumaan ja pursuilivat itsekseen tuolta kannen ja purkin välistä.

Tästä suivaantuneena päätin, että tällaiset geelit saavat jäädä joillekin muille ja minä hankin vain kunnollisia värigeelejä. Olen löytänyt kolme hyvää värigeeli toimittajaa, joilla valikoima on runsasta eikä nuo hinnatkaan nyt ihan päätä huimaa; ellei niitä osta hurjia määriä! En tiedä kuinka paljon näitä värigeelejä minulla tällä hetkellä on, täytynee ne laskea ja varsinkin laittaa mallit esille että voin niitä sitten näytellä kaikille. 

Parhaimmat värigeelit ovat siis näistä firmoista:

Mereneid:ltä on minulla tuolla kaapissa suurin osa, toiseksi tulee Kynsitarvike ja Viis:ltä valitettavasti minulla on vain yksi, mutta sitäkin ihana gel paint! Näitä haluan ehdottomasti heiltä lisää! Kynsitarvikkeelta tilasin -taas- ihanat kaksi Universal Nails:n glittervärigeeliä; mustan glitterin hopeisella vivahteella sekä ihana valkoisen glittergeelin. Tässä nämä ihanuudet:



Tein myös tilauksen SannaTaralle, josta ostin "vain" tylsiä mutta sitäkin tarpeellisemmat vaihtopolttimot mun uv-uuniin. Jos noita ei olisi, ei geeliäkään saisi kovetettua :) Uunini on kuitenkin jo ollut sen aikaa käytössä että nyt ne on vaihdettava. Toki onneksi vielä se näyttää kovettavan geelit ihan hyvin, ja onhan mulla tuo toinen uudempikin uuni käytettävissäni. Kahdella uunilla on vaan niin kätsympi toimia kun teen jollekin muulle kuin itselleni.

Arvatkaas mitä päätin nyt opetella; 3d kukkia akryylillä! Nyt on parit youtube-videot käyty katsomassa ja harjoitus saa alkaa! Mullahan on nuo akryylivermeet kotona, mutta mies kielsi mua niillä tekemästä kun haju on kuulemma järkyttävä :) Mutta mies lähtee nyt matkoille niin kaivan vermeet esille. Katsotaan, onko tuleeko niistä yhtään sellaista versiota jota oikeasti voisi ajatella tännekin näytettävän, saatikka laitettavaksi oikeisiin kynsiin.
 

Ei kommentteja: