tiistai 21. elokuuta 2012

Caviar on the Nails

Kollegani bongasi ruotsinkielisestä lehdestä mainoksen, joka sai minut sekoontumaan..ja ehkä pari muutakin naista!

Kyse on uudesta, Amerikassa suurta suosiota saavuttanut:

                                              Ciaté Caviar Nails




Onhan noita microhelmiä mulla ollut ja niitä käyttänytkin, mutta että koko kynnelle...niin siistii :) Noista kuvista jo huumaantuneena tilasin itselleni tuota mustaa ja valkoista. Nämä jouduin tilaamaan eri paikoista, ja hintavaksi kyllä tulivat, sillä tuo Ciaté ei ole mikään edullinen merkki. Mutta hyvää ei saa halvalla, se olen näissä kynsihommissa jo kokenut.

Silti teki mieleni paria muutakin väriä, ja Ebay taas auttoi minua, ja sieltä on nyt tulossa noiden lisäksi; vaaleaa pinkkiä, lilaa sekä kultaa. Nämä eivät ole tuota aitoa caviar microhelmiä, sen näki jo hinnastakin.

Olen jo saanut ainakin yhden "tilauksen" että tällaiset kynnet seuraavaksi, kiitos :) Kelpaa todellakin minullekin!

Näitä microhelmiä voi käyttää siis ilman geelejäkin, eli ihan lakan kanssa. Mä meinaan kokeilla sitä geelien kanssa heti kun microhelmet saapuvat.




Ei kommentteja: