lauantai 29. syyskuuta 2012

More Acrylic testing....

Voi ei, mun täytyy sanoa että mä olen oikeasti hullaantunut tuohon akryyliin ja sillä työstämiseen! Ainut haittapuoli tässä on nyt se, että sain kotoa luvan leikkiä tällä akryylillä vain silloin kun talon isäntä, eli mieheni on poissa kotoa. Hän ei kuulemma siedä tuota hajua :) Mun omaan nenääni tuo haju ei ole enää häiritsevä vaan sanotaan 10-15min kuluttua siitä kun purkit ovat auki, mä en yksinkertaisesti enää haista sitä...siedätyshoitoa sekin.

Tällä hetkellä minulla on kolmea eri akryylikynsimallia omissa kynsissäni + vanhat geelit toisen käden kynsissä. Yksi niistä on vaaleanpunaisella glitterillä varustettu, yksi ihan kirkas ja pari mustalla pitsillä varustettu.

Haasteellista tuo akryylin työstäminen on, ja nyt kun on tehnyt näihin omiin kynsiin noilla olemassa olevilla jauheilla ja tarvikkeilla ensimmäistä kertaa eläissäni, suunnilleen tietää mitä kannattaa mihinkin laittaa. Tässä samalla myös tein parit virheet, eli väärää tuotetta väärään kohtaan - mutta nyt sitten sekin selvisi ja ensi kerran tiedän miten pitää toimia ehkä :).

Esimerkki 1. - älä tee kokonaan kirkasta kärkeä, tylsä -




Esimerkki 2.  - jos laitat pitsiä, vedä sekin ihan kynsipedin smilelinen päälle -



Esimerkki 3. - älä käytä värillisen (koskee myös valkoista) kärjen päälle vaaleanpunaista vaan käytä kirkasta akryyliä



Sitten vielä muistutuksena itselleni, mikäli käytän vaaleanpunaista cover-akryyliä, siihen päälle kannattaa laittaa myös pinkkiä läpikuultavaa. Jos siihen laittaa ihan kirkasta, se muuttuu enemmän vaaleaan kuin pinkkiin. Niin kuin tässä kuvassa selvästi huomaa että etusormi on keskisormea vaaleapi, ei siis pinkki:



Tässäpä näiden testikynsien tulos ja päätökset. Ehkä seuraavista ei tule ihan näin paljoa "varottavia" esimerkkejä :)


Ei kommentteja: