torstai 20. syyskuuta 2012

Beige & black lace

Tälleen extempore tuli tällä kertaa minulle kynsienlaitto-ilta. Kummityttöni soitti ja pyysi, että tekisin hänelle tänään kynnet. Totta kai mä teen, enhän mä voi tällaista tilaisuutta antaa mennä ohitse :) Vielä kun hänellä oli tänään muutenkin hyvä päivä, niin noista kynsistä se toivottavasti vielä vaan paranee!

Kynsiin tehtiin pidennykset natural-tipeillä. Lyhennyksen ja viilauksen jälkeen kärkiin tuli ranskalaisena beige värigeeli. Nimettömiin mustalla pitsillä koristeet, jotta kynsissä olis pientä "särmää".

On muuten miljoona kertaa helpompi laittaa pitsi akryylin väliin kuin tuon geelin väliin! Mutta kyllähän se tuonne geelinkin alle meni kun oikein temppuili sen kanssa.

Neiti oli tyytyväinen kynsiin, niin myös minäkin, sillä mä tein ne tipeillä, hyvä minä!! :)

Tässä beiget kynnet pitsikoristeella:




Ei kommentteja: