tiistai 11. joulukuuta 2012

The last shopping year 2012

Äh, mitä vieroitusoireita tulee kun olen lähdössä pienelle matkalle ja kynsitarvikkeet piti jättää kotiin :/ Niin mielelläni olisin vaikka tehnyt itselleni vaikka huollon sormenkynsiin joista kaksi on jo tehty mutta loput 8 odottavat vielä samaa...

Taas olen käyttänyt toimintoa: tilaa - varsin moneen suuntaan. Ebay:stä on tulossa 3 eri geelilakkaa, testiviuhkoja ja kynsiviiloja. Niistä sitten enemmän kun ne saapuvat.

Mimaxlta tilasin viime viikolla Konad:n leimauslaatan M84, hopeaglitteristä Konad:n leimauslakkaa, kultaisia microhelmiä, ultra shine timantteja kahta eri väriä sekä jouluisia kynsitarroja.

Tässä vielä kuvaa ostoksista (kuvasta puuttuvat nuo microhelmet):







Lisäksi jälkitoimituksena tuli Kynsitarvikkeelta aivan iiiihana värigeeli:  Universal Nails´n "Jäinen Platina".Kuva Kynsitarvikkeen sivuilta, testikynttä tulee tästä piakkoin...jahka nyt ensi saisin nuo omat kynnet tehtyä loppuun tuolla Prosecco-glittergeelillä :)





Olen hullaantunut noihin Universal Nails´n väri- ja glittergeeleihin ja siinä mua avusti paksu kuvasto jonka lähettivät minulle...voi elämän kevät ja kukkiva nuoruus sanon mä...mitä kaikkea ihanaa sieltä löytyikin!!

Ehkä jopa tänään saankin tehtyä itselleni nuo kynnet loppuun ja tietty kuvia tulee tännekin.

Ei kommentteja: