sunnuntai 16. joulukuuta 2012

I broke the promise...three times!

Niinhän sitä aina luulee, että en mä nyt enää näitä kynsitarvikkeita osta, en ainakaan tänä vuonna. Plörinäksi meni tämä mun lupaus, oikein kolme kertaa!

Eilen kun pääsin käymään stadissa, jalat kulkeutuivat jostain syystä askarteluliikkeeseen ja siellä swarovskin timskutelineelle. Sieltä lähti mukaan kolme eriväristä pussukkaa: vaaleansinisiä, tummansinisiä sekä punaisia isoja timskuja. Samoin löysin tosi kauniin tummansinisen askarteluglitterin jota voi käyttää kynsissä. Tässä kuvaa näistä hankinnoista:

 


Tämän jälkeen suuntasin Kynsitarvikkeeseen, sillä olin tehnyt heille soak off-geelilakkatilauksen. Päästyäsin liikkeeseen sisälle noutoa varten huokasin, sillä katsoin minne vain, joka puolella oli ihania kynsitarvikkeita. Lisäsin omaan tilaukseeni yhden geelilakan, joulunpunaisen. Samoin tilasin heiltä geelilakan poistamiseen tarkoitetun "rapsuttimen".Jostain syystä tämä joulunpunainen alkoi miellyttämään silmää ja tahtoo kynnet seuraavaksi siitä...niin, onhan siitä jo 6 päivää kun olen itselleni kynnet tehnyt :) Malli ja koristelutkin ovat jo valmiina mielessä...mutta täytynee nyt ainakin jouluaattoon saakka odotella ennen kuin vaihtaa taas väriä. Tässä testit geelilakoista: 




Niin, hitsin Viis-e, olivat laittaneet houkuttimeksi joulu-aleen nettiin ja taas alkoi ostoskori laulamaan. Geelejä hamstrasin kuin hamsteri konsanaan, samoin primer:a, freshner:ä ja top geeliä. Tuon paketin jälkeen ei tarvitse vähän aikaa geelejä ostaa, nyt pitäisi olla sellainen arsenaali perusgeelejä että niillä pärjää...but never say never :)

Tässä vielä teille testiglitterkynsiä, eli testasin nuo askarteluliikkeestä ostetut glitterit, tältä ne näyttävät:



Tässä ovat mun geelilakkakokoelma, mikä tällä hetkellä mulla (parit värit vielä tulossa)



Ei kommentteja: