sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

The hint of Mint

Lilat glitterkynnet saivat kyytiä kun laitoin sähköviilan päälle tänä aamuna. Päätin tehdä molempien sormien kynnet samalla kertaa. Kyllä huomaa kun on ollut ns. ei-peittävä geeli ja jota on joutunut laittamaan useamman kerroksen. En uskalla edes arvioida kuinka kauan mulla meni noiden kynsien hiomiseen niin, että pääsin laittamaan uutta geelikerrosta. Kahteen kynteen jouduin teippimuoteilla rakentamaan kynttä, niin leveys-  kuin pituussuunnassakin.

Tämän jälkeen aukaisin Mimax:lta ostamani hopeanharmaan geelipurkin, tai siis mä luulin, että olin ostanut hopeanharmaan. Mutta se olikin Permit, eli helmenvaalea J Noh, ei tuo haitannut, sillä tykkäsin myös tästäkin.

 Vedin siis vanhat geelit pois ja viimeistelin kynnet Primer:lla ja Prep1:llä. Sitten pohjageeliksi Cesarin huoltogeeliä. Sitten tätä uutta helmiäisgeeliä ranskalaiseen osioon ja kieukura vielä tuonne ylös. Sen jälkeen kun kynnet tulivat uunista tämän helmiäisen jälkeen, sekoitin pienen määrän huoltogeeliä mintunvihreään glitterhileeseen. Sitä sitten töpöttelin dotterilla rajauksen mukaisesti. Tämän jälkeen tulivat rakennegeeli, hionnat ja timantit sekä viimeistelygeeli.

Kivan vaaleat mutta särmää antaa nuo mintunvihreät glitterrajaukset sekä timantit.  Olen tyytyväinen aikaansaannoksiini, muutaman tunnin istuminen kellarissa siis oli vaivan väärti J




Ensi viikon keskiviikkona pääsenkin tekemään oman kynnen geelaukset työtoverilleni.  Voisinkin testata hänelle noita uusia Mereneid:n geelejä jotka tulivat toissa viikolla minulle. Olen hänelle aiemmin tehnyt jo näillä Cesarin geeleillä, mutta pysyvyys ei ollut parhainta, jospa nämä toimisivat vähän paremmin?

Taidankin muuten lähteä surffailemaan nettiostosmaailmaan, sillä hakusessa on oranssi glitterhile joka ei näytä vihreälle!! Oletteko te muuten törmänneet siihen, että monet glitterit ja hileet näyttävät vihreälle joistakin kulmista?

Vielä yksi kysymys ja avunpyyntö lukijoiltani; mistä tällaista pitsiä / verkko saa ja millä nimellä se löytyy J ? Tahtois valkoista ja mustaa tällaista...


4 kommenttia:

Mirja kirjoitti...

Moikka, MiMax:illa on ainakin useampaa laatua verkkoja myynnissä. Tässä linkki sinne: http://www.mimax.fi/kynnet-nail-art-koristenauhat-pitsit-c-51_83.html

Toivottvasti löytyy näistä jotain mieluista :)

Red Angel kirjoitti...

Mirja, kiitti vinkistä :) Kävinkin heti just nyt tekemässä sinne tilauksen sekä mustasta että valkoisesta pitsistä :) Mä en tajuu miten olen voinut ne sieltä missata...siellä on niin paljon kaikkea ihanaa! Mukaan tarttui tietenkin taas kaikkea muutakin :)

Tellu kirjoitti...

Eurokankaasta olen itse ainakin kynsiini ostanut tuota "verkkoa" eli tylliä.

10cm x 150cm pala taisi maksaa huikeat 0,20€ ja värejä oli useampia tarjolla. Hyvin toimii ja tylliä riittää lukuisiin kynsiin! :)

Red Angel kirjoitti...

Tellu, kiitos vinkistä. Täytyypä käydä Eurokankaassa nyt heti vk.loppuna samalla kun kierrän askarteluliikkeitä :)