tiistai 6. joulukuuta 2011

Nail Art decorations...which one?

Olen tässä jo jonkun aikaa pähkäillyt että kumpaa haluan kokeilla ensin - sehän on nyt selvää että kummatkin tulevat olemaan minulla jossain vaiheessa :)- tuota leimauslaitetta kynsiin vai 4d geeliä, jolla voi tehdä koristeluja kynsiin.
Mimax:lla näitä molempia on valikoimissa, joten nyt tarvitsen teidän mielipiteitänne kumpaa testaan ensin;
tällaisia 4d geelejä

Tämä leimauslaatta sopisi tähän vuodenaikaan:

Ihan kuin olisin jotenkin itse päätymässä noihin 4d – geeleihin, sillä huuto.net:stä löysin ison kasan siveltimiä jotka ovat juuri tarkoitettu kynsien koristeluun...
Mutta mitä mieltä olette lukijat, kumpiko kokeilu ensin ja perustelut mukaan J
Leimauslaitetta en ole koskaan kokeillut, eikä minulle ole sellaista tehty, mutta tuolla 4d-geelillä on minun kynsiin tehty pariin otteeseen kukkakoristeita ja ne olivat ihquja!
Tällä viikolla tai viimeistään ensi viikolla olen tekemässä tilauksen Mimax:lle joten kommetteja peliin!
Tämä kynsihomma on erittäin addiktoivaa; ihan kuin olisi vieroitusoireta kun ei pääse koko ajan tekemään ja suunnittelemaan kynsiä :)
Mutta nyt lähden seurailemaan linnan juhlia ja arvostelemaan pukuja!

Ei kommentteja: