maanantai 26. joulukuuta 2011

Christmas Holidays

Joulunpyhät ovat kohta jo ohitse ja nyt voisi taasen hieman päivittää blogia, sillä näyttää siltä että olen unhoittanut kertoa viimeisimmät hankinnat.
Hankinnat tein Eestiläisestä firmasta Mereneid. Bongasin sieltä itselleni vaaleanpunaista värigeeliä, uuden siveltimen sekä kynsiöljyn. Kuvat ostoksista:
Värigeeli Chic

3d geelisivellin
 
Kynsiöljy sitruuna

Varmaan ihmettelette, että taasen on blogin ulkomuoto hieman muuttunut… Mä olen sellainen että aina olen muuttamassa jotakin osa-aluetta toisennäköiseksi, niin myös tätä blogia. Haen juuri sitä oikeaa ja etsimällä sen ehkä löytää J
Tilasin itselleni myös tuossa pari kuukautta sitten vähän käyntikortteja joissa blogini osoite jotta voin sitä jakaa kaikille kiinnostuneille. Tässä käyntikorttini:
Oli muuten ihana saada kiitoksia siskoiltani, joille annoin joululahjaksi lahjakortit minun verstaaseeni kynsien geelaukseen. Hyvä, että lahjat olivat mieluiset.
Tällä alkavalla viikolla onkin omien varpaankynsien huoltovuoro. Ehdotuksia otetaan vastaan et millaiset niistä tekisin!
Toivottavasti teillä kaikilla oli ihana ja Rauhallinen Joulu. Nyt sitten lupauksia miettimään vuoden vaihdetta ajatellen!


Ei kommentteja: