tiistai 31. heinäkuuta 2012

Obsession of yellow


Miten voikaan yksi pieni sana tai vinkki viedä ihmisen mennessään? Näytin viikonloppuna siskolleni testikynttä jonka olin geelin jälkeen upottanut suoraan keltaiseen glitterpurkkiin. Itseni mielestä kynsi silloin oli vielä ihan ok, mutta kun sitä seuraavan kerran katselin siskoni kanssa; olin ihan myyty! Siis minä, joka aina olen ajatellut että tuo keltainen glitter jää käyttämättä J

Näin siis kävi, ja tuo keltainen on vaan niin pakko kokeilla..ainakin omiin kynsiini. Sitä varten laitoin jo Mimax:lle tilauksen keltaisesta geelistä, Tämä geeli ei kuitenkaan ole mikään neon keltainen vaan sellainen cream yellow. Niin, tilasi samalla kaksi muuta värigeeliä; space gold sekä permit:n. Nämä kun ovat niin edulliset, niin on ihana kokeilla eri värejä ilman että kukkaro huutaa apua.

Tuota Permit:n väristä geeliä olen jo yhden kerran ostanut ja sitä on tuolla purkissa vielä jonkun verran, mutta päätin ottaa sitä toisen purkin, sillä tulen käyttämään sitä ensi viikolla parissa hääkynsissä. Ja tuo permit:n väri on nettisivuilla tosi vääristyneen näköinen, sillä näyttää harmaalta, mutta todellisuudessa on todella kaunista helmiäisväriä!


Tuo Space Gold oli siinä kuvassa niin kivanoloinen että se oli pakko ottaa kokeiluun myös. Täytyy saada vaan nyt uhreja joille noita uusia geelejä pääsisin kokeilemaan.

Tuossa alla nuo värigeelit: Mimax:lta tilattu:


Permit     /          Cream yellow           /      Space Gold


Niin, tulihan sitä käytyä myös ebay:n sivulla ja löysin yhdeltä myyjältä kasan kynsikoristeita ja – tarvikkeita jotka saapunevat minulle parin viikon sisällä. Niistä sitten enemmän kun ne suvaitsevat saapua.

Tässä vielä parit keltaiset kynnet joista sain vain lisää inspiksiä ja kimmoketta hankkia keltaista geeliä johon voin sitten työntää glitteriä.



Ei kommentteja: