maanantai 28. toukokuuta 2012

Orange rules !


Siskot ovat ihania, ainakin minulla, ja niitä minulla riittää <3

Pienin siskoistamme tuli kylään tänne etelään ja olin luvannut tehdä hänelle geelit sormiin. Vähän jännitti aloittaa kynsien tekeminen perjantai-iltana klo. 22.00, sillä tiesin, ettei siitä selviä ihan tunnilla vaan vähintään 2 tuntia menee. Kun kuulin, että hän haluaa samanlaiset kuin minulla, eli nämä oranssit stilettokynnet, huokasin, sillä tippien kiinnittäminen ei ole mun lempparipuuhaa. Mutta kun seura on mahtavaa ja muutenkin kynsien tekeminen ihanaa, ei tuota stilettotippien (Mimax:sta) kiinnittämistä enää edes huomannutkaan ja se meni ”leikiten”. Poikkasin leikkurilla hieman pituudesta pois ja viilasin terävään kulmaan kynnet siskoni toivomuksen mukaisesti.

Päälle oranssia neon geeliä Mimax:sta, oranssia glitteriä ja tietysti rakennegeeli ja viimeistelygeeli. Koristeeksi vain parit timantit nimettömiin, that´s it!

Siskoni oli tyytyväinen ja ihasteli kynsiä kaiken aikaa, mikäs sen mukavampaa kuin että ”asiakas” on tyytyväinen, silloin on itsekin tyytyväinen :)
Tässä ihanat kynnet, kuvaaja oli perheemme huippukuvaaja ja stailisti :)





Ei kommentteja: