torstai 5. tammikuuta 2012

Testaillaan ja testaillaan...


Mielipidettänne kyselen, olisiko tämä fontti hyvä ja selkeä blogiini? Tämä on Courier ja näyttää ainakin minun silmiini selkeältä….toki rakastan koukeroita ja kaunista kirjoitusta mutta tuota edellistä oli kyllä vaikeus lukea.
Testifontin kanssa onkin hyvä laittaa vähän testikynsisatoa jota äsken vähän väkertelin.
Turkoosia glitteriä tähdillä...
 
Oranssia jossa kukan terälehdet lähtivät lentämään ;)


Tässä vielä muutama väritestiharjoittelu muovitipeillä:

Nyt viikonloppuna olisi tarkoitus myös omat kynnet laittaa pois jouluväristä, sillä eikös loppiaisena oteta yleensä joulukoristeet pois niin voisin sen saman tehdä myös kynsille? Alan kallistumaan tuohon beigeen värigeeliin ja siihen sitten jotain koristelua ja glitteriä siihen. Samantyyliset varmaan kuin varpaissakin tällä hetkellä. Mutta siitä sitten myöhemmin kunnes tämä prosessi toteutuu :) Nyt lapset unten maille ja mä käperryn sohvalle kera jätskikipon!

2 kommenttia:

Mirja kirjoitti...

Ihan hyvä tää uus fontti, tosin ei mulla ollut vaikee lukea tuota vanhempaakaan (oma käsiala melkoista kiekuraa... :D) kivan selkeä muutenkin tää sun blogis :)

Red Angel kirjoitti...

Mirja, kiitoksia kommentistasi :)Mä olen sellainen et ensin ulkonäkö, sitten vasta käytännöllisyys :) Sen takia varmaan monet mun ihqut kengät odottavat päivää parempaa tuolla kaapissa...!