torstai 18. elokuuta 2011

Lack of Nails...

Päätös on tehty ja sähköinen kynsiviila tilattu. Yrityksestä, josta ostin sen, niin heillä on tähän kojeeseen myös vaihtoteriä olemassa.
Eihän ne glitterit minua vieläkään jätä rauhaan vaan samalla piti tilata lisää, tällä kertaa kylläkin värigeelejä eli voi suoraan geelinä laittaa vaikka koko kynnelle, mäheetä! Ostin lilan ja pronssin. Tuosta pronssisesta geelistä tuli sellaiset kynnet mieleen että voi kun pääsisi heti tekemään jollekin siitä siistit kynnet!
Tilasin myös yhden arkin tarroja, sillä eihän minulla niitä laisinkaan ollut… jos vaikka joku haluaa ihqut kukkatarrat, nyt niitäkin löytyy!
Näyttäisi siltä, että tuon paketin jälkeen on valikoima hyvä, ellei täydellinen J Mutta missä kynnet mitä voin alkaa tekemään?? Täytyypä laittaa pari henkilökohtaista viestiä niin eiköhän sormia ja varpaita ala tänne tulemaan.

Kelle voisin laittaa tällaiset kynnet…onko vapaaehtoisia vai täytyykö määrätä J ? Noi on vaan niin siistit!

2 kommenttia:

JannaMusic kirjoitti...

Siis mähän oon ainakin käytettävissä, jos koekaniineja olet vailla... Muta, mutta.... Nuo kynnet ehkä vähän liian extremeä mulle:)

Red Angel kirjoitti...

No mutta hyvä, sittenhän me huomenna varataan sopiva aika niin mä laitan sulle geelit varpaisiin :)