maanantai 26. elokuuta 2013

Black And White Stripes

Kävin tuossa pari viikkoa sitten koristelukoulutuksen nimeltään Gel Paint taso I. Olen aivan ihastunut tähän koristelutyyliin geeleillä! Sitten kun vielä tuotteet joilla tällaiset koristelut tehdään ovat huippuluokka; ei mun tarvitse enää mistään muualta hankkia muita värejä tai värigeelejä, vaan olen löytänyt ne oikeat!

Ensi vuoden puolella viimeistään aion käydä taso II:n...mutta sitä ennen mun täytyy todellakin harjoitella kovasti. Haastetta näihin koristeluihin tuo se, etten ole koskaan ollut mitenkään taiteellinen ihminen; suunnitelma löytyy mutta toteutus tökkii :) Tämä luo siis pientä ärsyyntymistä välillä kun haluaa tehdä sairaan mageet kynnet, mutta ei saa sitä toteutettua....

Jotenkin tuntuu, että näillä Gel Paint:llä ja tällä koristelutyylillä pääsen edes jotenkin siihen lopputulokseen mitä olen toivonut, mun lahjoilla.

Tässä koristelukoulutuksen satoa; eli pääsin tekemään viivoja oikein urakalla, geelikukkien kera. Geelikukat tehty myös näillä gel paint:llä maalaten.



Ei kommentteja: